Drescher Euro-Label

Nadruk


Wykonujemy nadruk na:

  • etykietach papierowych i foliowych na arkuszach - metodami: laserową, ekosolwentową, fleksograficzną i sitodrukową,
  • etykietach z folii plombowej kruszącej i z Voidem - metodą ekosolwentową i laserową,
  • folii poliestrowej - metodą laserową,
  • etykietach na rolkach papierowych i foliowych (opisów, wszelkich kodów kreskowych i sekwencyjnych) - metodą termotransferową,
  • etykietach na składance komputerowej - metodą offsetową.

Wykonujemy nacinanie papieru i folii samoprzylepnej:

  • na dowolny kształt i rozmiar - na ploterach

 

W branży marketingowej opakowania oraz aplikowane na nie etykiety samoprzylepne zyskały miano jednego z najważniejszych elementów składowych marki oraz jej oddziaływania na rynek i aktywizację sprzedaży. Dlatego też dla wielu specjalistów naturalne stało się rozszerzenie podstawowego zbioru instrumentów marketingowych "4P" o dodatkowy, piąty element - packing. Z jednej strony jest to twierdzenie wypowiadane z przymrużeniem oka, z drugiej jednak strony trudno nie oprzeć się wrażeniu, że to właśnie od opakowania coraz częściej zależą decyzje zakupowe klientów. Dlatego też tak istotne są etykiety samoprzylepne umieszczane na towarach. Pozwalają one nie tylko zidentyfikować dany produkt, ale również przekazywać o nim szczegółowe informacje. Przede wszystkim mają jednak służyć promocji i wyróżnieniu konkretnego towaru spośród innych. Dotyczy to przede wszystkim produktów, które kupujemy najczęściej i wśród których panuje największa konkurencja.


Cechy dobrej etykiety


Nie ulega wątpliwości, że odpowiednie przygotowanie naklejki jest w stanie znacząco podnieść atrakcyjność wizualną konkretnego produktu, sprawiając, że konsumenci będą sięgać po niego chętniej, niż po produkty konkurencyjne. Jakie jednak powinny być ich główne cechy?

  • przyciągnięcie uwagi konsumentów,
  • wzbudzenie chęci posiadania danego produktu,
  • możliwość identyfikacji towaru oraz marki,
  • przekonanie do zakupu,
  • wywołanie satysfakcji z dokonanego zakupu.

Podczas projektowania opakowania oraz etykiety samoprzylepnej niezbędne jest wykorzystanie wszelkich środków, które pozwolą na uatrakcyjnienie ich wyglądu i funkcjonalności. Przede wszystkim powinien zwrócić uwagę na wielkość i kształt, grafikę, użyte kolory oraz umiejscowienie znaku towarowego. Ważne jest również czytelne zaprezentowanie odpowiednich i użytecznych dla konsumenta informacji, a także umożliwienie dodania różnego rodzaju elementów promocyjnych, takich jak kupony konkursowe, składane "książeczki" i inne.


Z punktu widzenia producenta, firma wykorzystująca etykiety samoprzylepne umieszczane na opakowaniach swoich produktów musi zwrócić uwagę przede wszystkim na to, aby przyciągała ona potencjalnych nabywców i zachęcała ich odpowiednio mocno do zakupu. Ważne jest również to, czy pozwala wykreować odpowiedni wizerunek firmy oraz konkretnego produktu.


 

Z tego powodu bardzo często firmy decydują się na współpracę z doświadczonymi agencjami i grafikami, którzy będą w stanie nie tylko spełnić oczekiwania zleceniodawcy, ale również stworzyć niepowtarzalny projekt, który będzie w stanie wyróżnić produkty na sklepowych półkach czy w Internecie.


Co zamieścić na etykiecie, aby była atrakcyjna?

Główną funkcją każdej etykiety produktowej jest z pewnością informacja o danym artykule. Jednak w kontekście marketingowym niezwykle ważne jest przygotowanie takiej propozycji, która będzie przyciągać wzrok potencjalnych klientów.

 

Osiąga się to najczęściej przy pomocy charakterystycznej szaty graficznej lub chwytliwego hasła reklamowego. Nie bez znaczenia jest również umieszczona na etykiecie wizualizacja produktu czy grafika, która będzie odwoływać się do najważniejszych cech produktu.

 

Warto również co jakiś czas odświeżać szatę graficzną danej etykiety, pamiętając jednak, aby nie była ona zupełnie oderwana od poprzedniej wersji. Może do niej nawiązywać lub zawierać najbardziej charakterystyczny element poprzedniego opakowania.

 

Jaką technikę druku wybrać?

Decydując się na usługi naszej firmy Klient może być pewny, że zapewniamy fachowe doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań i technik druku. Warto jednak poznać chociaż podstawowe metody, jakich stosujemy przy produkcji oferowanych etykiet. Dzięki temu mamy świadomość tego, w jaki sposób powstają zamawiane artykuły.

 

W naszej firmie wykorzystujemy kilka metod druku:

  • laserową - szczególnie polecany przy małych i średnich nakładach; gwarantuje szybki czas realizacji oraz wysoką jakość wydruku,
  • ekosolwentową - pozwalają na jedne z najbardziej wytrzymałych wydruków; są one odporne na wilgoć, nadmierne promieniowanie słoneczne oraz uszkodzenia mechaniczne,
  • fleksograficzną - jest to metoda wykorzystujące elastyczne formy drukujące; umożliwia tworzenie nadruków nawet na nierównych powierzchniach,
  • sitodrukową - jedna z najbardziej popularnych metod, wykorzystująca specjalne siatki z tkaniny, włókien syntetycznych czy metalowych drutów,
  • termotransferową - wykorzystuje termiczną głowicę drukującą, która za pośrednictwem ciepła pozostawia konkretny wzór na etykiecie.

 

Wybór odpowiedniej metody wiąże się najczęściej z jej przeznaczeniem, typem danego produktu oraz wymagań, związanych z przechowywaniem konkretnego opakowania.


Nasza propozycja
Oferowane przez nas kolorowe i efektowne pod względem graficznym etykiety samoprzylepne wykonane są w unikalnej technologii, z wykorzystaniem hybrydowych maszyn, łączących różne techniki, takie jak offset, sitodruk czy fleksografia. W naszej ofercie znajdują się również produkty pręgowane i tłoczone, które w wyjątkowy sposób podnoszą efektowność etykiety. Dodatkowo proponujemy naszym Klientom druk z zabezpieczeniami, który pozwala wykonywać między innymi wejściówki na koncerty czy imprezy sportowe, hologramy, jak również nadruk farb widocznych wyłącznie w świetle UV. Zapewniamy możliwość zaopatrzenia się w wyroby odpowiednio zabezpieczone, które można z łatwością odróżnić od oryginałów.


Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty? Przede wszystkim decydując się na współpracę z firmą Etykat stawiają Państwo na doświadczonego i rzetelnego partnera, który może pochwalić się ogromną, specjalistyczną wiedzą dotyczącą poligrafii oraz tworzenia materiałów marketingowych. Dbamy nie tylko o kompleksowość naszej oferty, ale również o indywidualne podejście do każdego zamówienia. Każdy projekt jest przygotowany zgodnie z wytycznymi naszych Klientów, dzięki czemu uzyskane efekty są naprawdę niepowtarzalne, a przede wszystkim w pełni satysfakcjonujące dla zleceniodawców. W przypadku pytań lub wątpliwości, chętnie odpowiemy i wytłumaczymy niejasne kwestie. Zapraszamy gorąco do współpracy.

 


 


Wyślij pytanie/wiadomość:
Zapytanie cenowe        Zamówienie po konsulatacji  


Wymiary (wg obrazka powyżej):

A: mm     B:  mm      C: mm      D:  mm         E:  mm

 

Ilość na rolce: szt.

 

 

Wybierz nr orientacji na rolce z obrazka powyżej: 

 



(Tylko duże litery!)

 

 

 

 

   

 
Copyright by
Drescher Euro-Label
Duża 1
05-260 Warszawa - Marki
tel. 227991345
Dodaj do ulubionych